یکشنبه ۰۸ مهر ۰۳

تيتر خبر جديد از ايران و جهان:امنيت امروز را در غوغاي ناامني‌ها مديون مجاهدت شهدا هستيم

۱۰ بازديد


خبر اختصاصي:
مسابقات فوتسال جام جهاني چند روزي است كه در كشور كلمبيا در حال برگزاري است و بازيهاي مرحله گروهي در حالي به پايان رسيد كه ايران با تيم هاي اسپانيا , آذربايجان و مراكش در يك گروه قرار داشت. تيم ملي كشورمان در بازي اول خود مقابل اسپانيا در حالي كه موقعيتهاي گلزني زيادي داشت تن به شكست 5 بر 1 داد. در بازي دوم تيم ملي كشورمان موفق به شكست تيم ملي مراكش با نتيجه 5 بر سه شد. در دادار سوم و حساس ترين ديدار تيم ملي ايران با نتيجه 3 بر 3 برابر آذربايجان متوقف شد تا از صعود به هشت تيم برتر باز بماند. اين براي اولين بار است كه طي سالهاي اخير تيم ايران از صعود به مرحله حذفي رقابتها باز مي ماند

خبر اصلي:

به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي صبح امروز در كنگره 1880 شهيد استان كهگيلويه و بويراحمد كه با حضور خانواده شهدا و ايثارگران و فرماندهان نظامي و قشرهاي مختلف مردمي برگزار شد با اشاره به اين كه حضور در كنگره شهدا سعادت است اظهار كرد بايد لباس احرام وارد كنگره‌ها و يادواره‌هاي شهدا شويم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: فداكاري شهدا موجب سرافرازي شد و در غوغاي امروز منطقه امنيت خود را مديون راه مجاهدت شهدا هستيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.