یکشنبه ۰۸ مهر ۰۳

خبر جديد از دنيا:هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال آذربايجان غربي به پايان رسيد

۵ بازديد

خبر اصلي

به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه، عصر امروز هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال استان آذربايجان غربي با انجام پنج ديدار در شهرهاي مختلف به كار خود پايان داد.

در ديدار حساس اين هفته دو تيم اول و سوم جدول اين رقابت‌ها به مصاف هم رفتند. در اين ديدار تيم آذريورد شاهين‌دژ ميزبان تيم صدر جدولي پرسپوليس حاجي‌خوش مهاباد بود.

تيم فوتبال پرسپوليس حاجي‌خوش مهاباد توانست در اين ديدار حساس با نتيجه 2 بر يك ميزبان خود آذريورد شاهين‌دژ را شكست دهد و با كسب سه امتياز ديگر يك گام ديگر به قهرماني نزديك شود و فاصله خود با حريفان را بيشتر كند.

دو تيم شهرداري اشنويه و هيات فوتبال شوط برگزار كننده دومين ديدار اين هفته بودند كه در نهايت تيم هيات فوتبال شوط توانست با نتيجه دو بر يك حريف خود را شكست دهد و به رتبه دوم جدول ليگ برتر فوتبال استان برسد.

سومين ديدار اين هفته بين تيم‌هاي شهرداري پيرانشهر و سولدوز نقده برگزار شد كه تيم فوتبال سولدوز توانست با يك گل حريف خود را از پيش روي بردارد و همچنان به بردهاي متوالي خود ادامه دهد.

شهرداري محمديار در چهارمين ديدار اين هفته به مصاف تيم فرهنگسراي جوان اروميه رفت.
در اين ديدار كه پرگل‌ترين بازي هفته را رقم زد تيم فوتبال شهرداري محمديار با حساب چهار بر سه تيم فوتبال فرهنگسراي جوان اروميه را با شكست بدرقه كرد.

در آخرين ديدار اين هفته تيم فوتبال زرين دانه شاهين‌دژ ميزبان تيم شهرداري اروميه بود كه در پايان نتوانست حريف ميهمان خود شود و با يك گل شكست خورد.

در پايان هفته پنجم دور برگشت ليگ برتر تيم فوتبال پرسپوليس حاجي‌خوش مهاباد با 26 امتياز در صدر جدول ايستاد و تيم هيات فوتبال شوط با 23 امتياز در مكان دوم قرار گرفت و تيم شهرداري پيرانشهر با 12 امتياز در قعر جدول ده تيمي ليگ برتر فوتبال قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري فارس هفته ششم دور برگشت مسابقات ليگ برتر فوتبال آذربايجان غربي روز جمعه 30 مهر ماه با انجام پنج ديدار پيگيري خواهد شد.


خبر تصادفي:
پس خبر تلخ مرگ دوچرخه سوار ايران در رقابتهاي پارالمپيك ريو ر سال 2016 اين بار متاسفانه يكي از كمك داورهاي كشورمان در سانحه رانندگي جان خود را از دست داد. آقاي علي سبكتكتين كمك داور خوب كشورمان در راه برگشت به خانه پس از قضاوت بازي دو تيم دست اولي كشورمان در شهر شوشتر متاسفانه دچار سانحه رانندگي شد و جان خود را در اين رقابتها از دست داد. فدراسيون فوتبال و همچنين كميته داوران اين حادثه تلخ را به جامعه فوتبال و داوري و همچنين جامعه ورزش اصفهان و نيز خانواده ايشان تسليت عرض نمود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.