یکشنبه ۰۸ مهر ۰۳

خبر جديد از دنيا:اقدام 13 عضو شوراي شهر براي آزادي ياشار سلطاني مغاير تقواي جمعي است

۴ بازديد

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري فارس،‌مجتبي شاكري در جريان سيصد و دومين جلسه علني شوراي شهر تهران، با اشاره به طرح موضوع تقواي جمعي و تقواي فردي توسط مقام معظم رهبري، خطاب به مسوولان هيأت دولت،گفت: اين مقوله با حال و هواي اين روزهاي شورا نيز نسبت دارد و بايد تلاش كنيم مصداق آيه تعاونوا علي البر و التقوي و لا تعاونوا علي الاثن و العدوان باشيم؛ ايشان در جايي فرمودند «در دهه‌هاي قبل، در جريان چپ. شعارهاي خوبي هم ميدادند، اما خودشان را مراقبت نكردند و تقواي جمعي به خرج ندادند. در ميانشان آدم‌هايي بودند كه تقواي فردي هم داشتند، اما نداشتن تقواي جمعي، كار آنها را به جايي رساند كه فتنه‌گرِ ضد امام حسين و ضد اسلام و ضد امام و ضد انقلاب توانست به آنها تكيه كند! ...اين خيلي خطر بزرگي است. آنها غلتيدند. بنابراين تقواي جمعي لازم است».

وي افزود: در شرايطي كه آبروي عده‌اي در جريان انتشار اسناد تحقيقات اوليه سازمان بازرسي رفته و مورد ظلم قرار گرفته‌اند و دادستان نيز اعلام جرم كرده است، 13 عضو شورا به جاي اينكه درخواست تسريع در برخورد با مجرم را داشته باشند، آزادي او را تقاضا مي‌كنند؛ يك طرف اين ماجرا فرد بازداشت شده و طرف ديكر كساني هستند كه آبروي آنها رفته است.

شاكري با بيان اينكه سست كردن قانون به منزله حمايت از جرم است، تأكيد كرد: نبايد نسبت به قانون بي اعتنا باشيم و قوه قضائيه را مقابل خود فرض كنيم. جا داشت كساني كه اكنون از قانون شكني ياشار سلطاني حمايت مي‌كنند، زماني كه آبروي همكارانشان را نشانه گرفته بودند نيز وسط ميدان مي‌آمدند و خواستار برخورد با خاطي مي‌شدند.

رئيس كميته فرهنگي شوراي شهر تهران با بيان اينكه اقدام خارج از چارچوب اين جمع در راستاي حمايت از جرم است، خاطرنشان كرد: شخصاً برخي از همكاران خود در اين جمع 13 نفره را از نظر تقواي فردي قبول دارم اما امضاي اين نامه را با تقواي جمعي مغاير مي دانم.

وي حمايت از قانون شكن را مشابه جريان سياسي سال 88 ارزيابي كرد و گفت: ميرحسين موسوي نيز از قانون عبور و اردوكشي خياباني كرد اما هنوز عده اي به دنبال آن هستند كه قانون شكن را قهرمان جلوه دهند.

شاكري در بخش ديگر سخنانش ضمن نمايش تصاويري كه سازمان زيباسازي به مناسبت 13 آبان و روز مقابله با استكباردر سطح شهر اكران كرده است، از برپايي كمپين "دشمن ستيزيم" به منظور طراحي خلاقانه اين تصاوير تقدير كرد.


خبر تصادفي:
پس خبر تلخ مرگ دوچرخه سوار ايران در رقابتهاي پارالمپيك ريو ر سال 2016 اين بار متاسفانه يكي از كمك داورهاي كشورمان در سانحه رانندگي جان خود را از دست داد. آقاي علي سبكتكتين كمك داور خوب كشورمان در راه برگشت به خانه پس از قضاوت بازي دو تيم دست اولي كشورمان در شهر شوشتر متاسفانه دچار سانحه رانندگي شد و جان خود را در اين رقابتها از دست داد. فدراسيون فوتبال و همچنين كميته داوران اين حادثه تلخ را به جامعه فوتبال و داوري و همچنين جامعه ورزش اصفهان و نيز خانواده ايشان تسليت عرض نمود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.