یکشنبه ۰۸ مهر ۰۳

خبرگزاريها منتشر كردند: :نمايندگان مجلس نگران سرپرستي مجدد 3 وزارت‌خانه بودند/ عمر مديريت وزراي جديد كم است

۴ بازديد

شرح خبر:

نادر قاضي‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در شمال استان تهران، بعد از انتخاب وزراي پيشنهادي دولت در مجلس اظهار كرد: مجلس شوراي اسلامي در انتخاب وزراي آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامي دقت زيادي به خرج داد.

وي تصريح كرد: قبل از بررسي برنامه‌هاي سه وزير پيشنهادي، رئيس‌جمهوري با تشريح برنامه‌هاي دولت و معرفي سه وزير موردنظر خود سخنراني كردند.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس با تأكيد بر اينكه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در انتخاب وزراي پيشنهادي دولت زيروبم كارنامه وزرا را بررسي كردند، اضافه كرد: عمر مديريت وزراي جديد كم است.

قاضي‌پور ادامه داد: با توجه به اين مهم قريب به اكثر اتفاق نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با مديريت اين سه وزارت‌خانه به‌ويژه وزارت آموزش و پرورش با سرپرست مخالف و نگران مديريت اين وزارت‌خانه‌ها بودند.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس با اشاره به اينكه وزراي آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامي رأي اعتماد گرفتند، اظهار كرد: اميدواريم وزراي جديد عملكرد مثبتي در اين حوزه‌ها داشته باشند.


خبر تصادفي:
وضعيت بيكاري در ايران كاملا قابل بررسي و جاي اعتراض و انتقاد زيادي دارد.بيكاري در ايران در سال هاي اخير به اوج رسيده و تمامي كارشناسان بر اين باورند كه اين حجم از بيكاري در ايران در چندين سال پيش بي سابقه بوده است.اعتراضات زيادي براي اين مورد توسط جوانان و افراد بيكار كشور به دولت روحاني وارد شده.دانشجويان فارغ التحصيلي از دانشگاه هاي معتبر كشور چندين سال است كه بيكار هستند و دولت بايد فكري به حال اين مورد بكند.ادامه چنين روندي قطعا در سال هاي آينده مشكلات خيلي بيشتري براي كشور و وضعيت بد اقتصادي ايجاد خواهد كرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.