یکشنبه ۰۸ مهر ۰۳

اين خبر را بخوانيد:ورود بخش خصوصي به آموزش و پرورش رضايتمندانه است

۴ بازديد


خبر اختصاصي:
پيشرفت تكنولوژي در ايران بسيار زياد شده است.ايران همگام با بازارهاي جهاني در رابطه با تكنولوژي پيش رفته و مردم ايران از تمامي امكانات جديد دنيا استفاده ميكنند.امروزه اينترنت در ايران به صورت قابل ملاحظه اي بهتر شده و كاربران ايراني نسبت به قبل اينترنت پرسرعت تري در اختيار دارند.قيمت اينترنت نيز بسيار كاهش يافته و اين باعث شده تمامي قشر هاي جامعه بتوانند از اينترنت مناسب استفاده كنند و به دنياي مجازي وصل باشند.شركت هاي زيادي نيز براي ارائه خدمات اينترنت در ايران وجود دارد


خبر اصلي
به گزارش خبرگزاري فارس از منوجان، ابراهيم چتروز عصر امروز در جلسه شوراي آموزش و پرورش با تأكيد بر اينكه در بخش ساماندهي در آموزش و پرورش مشكلي وجود ندارد، اظهار داشت: به دليل حساسيت اوليا نسبت به فرزندان و معلمان به دنبال رضايت‌مندي آن‎ها هستيم.

وي با اشاره به توسعه‎بخشي در آموزش و پرورش افزود: با ابراز تأسف پيش از اين در شهرستان بخش خصوصي وجود نداشت، اما از سال گذشته اين بخش با آموزش و پرورش همكاري خوبي داشته است.

چتروز با توجه به اينكه وارد شدن بخش خصوصي در اين زمينه رضايتمندانه بوده است، عنوان كرد: سال گذشته ورود بخش خصوصي دو درصد بود در حالي كه امسال به هشت درصد رسيد.

وي مشكلات اين نهاد را آب، سرانه غذايي و به ويژه مدارس دانست، گفت: سياست اين است كه به سمت كيفيت‎بخشي گام برداريم و در اين راستا آزمون‎هايي برگزار مي‎شود.

چتروز خاطرنشان كرد: آموزش و پرورش متعلق به تمام نهادها است و هم در بحث عمراني، هم كيفيت‎بخشي نياز به حمايت و همكاري دارد.

وي با بيان اينكه امروزه دانش‎آموزان جلوتر از دبيران ما هستند، ادامه داد: معلمان بايد به‎روزتر بوده و با مطالعه و اطلاعات بيشتري در كلاس درس حضور پيدا كنند.

مدير آموزش و پرورش شهرستان منوجان با اشاره به اينكه در بحث كيفيت‎بخشي به دنبال رتبه خوبي در استان هستيم، اظهار داشت: مديران مدارس با وجود گستردگي مشكلات به سختي مدارس را اداره مي‎كنند.

چتروز با تأكيد بر اينكه نيروها بر اساس توازن رشته تحصيلي انتخاب شده‎اند، اضافه كرد: در نمره و معدل رياضي و فيزيك رتبه چهارم استان و 53 كشوري به منوجان اختصاص دارد.

به گزارش فارس، جلسه شوراي آموزش و پرورش با حضور امام جمعه، فرماندار، مدير آموزش و پرورش و ديگر اعضاي شورا در آموزش و پرورش شهرستان منوجان برگزار شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.