یکشنبه ۰۸ مهر ۰۳

خبر جديد:زنان مسلمان آمريكايي از بيم حملات طرفداران ترامپ حجاب برمي‌دارند

۴ بازديد

شرح خبر:

به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، پايگاه خبري - تحليلي ميدل ايست آي خبر داد كه حمله به تعدادي از زنان مسلمان پس از به پيروزي رسيدن دونالد ترامپ، منجر شده تا برخي زنان مسلمان آمريكايي در مجامع عمومي از به‌سر كردن حجاب خودداري كنند.

بنابراين گزارش، در حالي كه هنوز 2 ماه تا تكيه رسمي دونالد ترامپ به اريكه قدرت در آمريكا مانده، مسلمانان آمريكايي و اقليت‌هاي اين كشور با مشكلاتي مواجه شده‌اند.

زنان مسلمان آمريكايي اكنون در شبكه‌هايب اجتماعي از آنچه با آن مواجه شده‌اند مي‌گويند و حتي برخي نيز توسط اعضاي خانواده‌شان مورد توصيه قرار گرفته‌اند كه به‌خطار حفظ امنيت‌شان هنگام خروج از منزل، روسري به‌سر نكنند.

در يكي از اين توئيت‌ها آمده: «مادرم همين الان به من پيام داد كه حجاب بر سر نكن. او مذهبي‌ترين فرد در خانواده ماست.» يك مرد مسلمان آمريكايي هم توئيت كرده است: «مادر و خواهرم در خصوص اينكه به‌خاطر امنيت‌شان نبايد حجاب به سر كنند، با هم بحث مي‌كنند.»

يك نفر ديگر نوشته است: «3 نفر از دوستان مسلمانم كه هرگز بدون حجاب به مدرسه نيامده بودند، امروز از ترس‌شان بدون حجاب در مدرسه حاضر شدند.»

همچنين يك روز پس از انتخاب دونالد ترامپ به رياست‌جمهوري آمريكا، يك دانشجوي مسلمان در لوئيزيانا مورد حمله قرار گرفت و حجاب از سرش كشيده شد.

ترامپ روز 19ابان به‌عنوان پيروز انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا اعلام شد. وي در اراي عمومي 200 هزار راي كمتر از هيلاري كلينتون به‌دست آورد اما در آراي الكترال برتري قابل توجهي نسبت به او كسب كرد.


خبر تصادفي :
سايت هاي خبري روزانه بروز شده ميشود و توسط جديد ترين اخبار ايران اين اتفاق مي افتد.بايد دانست كه جديد ترين اخبار ايران و جهان لحظه به لحظه در اينم سايت ها موجود است.خبر هاي ورزشي اين سايت شامل خبر هاي ليگ هاي ايران و بازي دربي پايتخت است.بازي هاي حساس ليگ ايران را پوشش ميدهيم و به بررسي دقيق عملكرد هر يك از بازيكنان ليگ ميپردازيم.ليگ ايران خيلي زود و سريع شروع شده و تمامي بازي ها با كيفيت بالا و در بالاترين سطح انجام ميشود.تمامي بازيكنان ليگ با قيمت هايي گران در باشگاه هاي ليگ ايران بازي كرده و روزانه تمرينات زيادي را انجام ميدهند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.